Softverska rešenja za fiskalne kase i štampače

Ako su vam potrebna softverska rešenja za fiskalne kase i štampače, odnosno program za vođenje poslovanja malih i srednjih preduzeća, na pravoj ste adresi! Naš novi partner Logik poslovna rešenja d.o.o. iz Niša vam nudi povoljan i pouzdan program za vođenje celokupnog poslovnja, kompletnu evidenciju o vašoj maloprodaji ili veleprodaji, i sve to na jednom mestu. Uz ovaj softver ćete u svakom trenutku imati brz i jednostavan uvid u svaki segment vašeg poslovanja.

U pitanju su modularna softverska rešenja, jednostavna za upotrebu i nadogradnju prema zahtevu korisnika. Uz nesmetan rad na više računara unutar lokalne mreže, postoji i mogućnost povezivanja udaljenih lokacija (filijala/poslovnica/magacina) putem interneta, što daje mogućnost centralizovane administracije čak i kada su filijale kontinentalno udaljene jedna od druge.

LOGIK Firma
Pouzdan i povoljan softver za kompletnu podršku u praćenju poslovanja malih i srednjih preduzeća. Program organizuje celokupnu poslovnu evidenciju na jednom mestu i omogućava vam brz i jednostavan uvid u svaki segment vašeg poslovanja.

Osnovne karakteristike:
– Maksimalna pouzdanost u korišćenju
– Ubrzavanje rada kroz veliki broj automatizama
– Uvek dostupna tehnička podrška
 – Olakšano odlučivanje kroz napredno izveštavanje
– Jednostavnost pri korišćenju
– Poslovanje na udaljenim lokacijama sa jedinstvenom bazom u cloudu
– Povoljnost – maksimalni kvalitet uz minimalno ulaganje

LOGIK Kasa
Pozdan i povoljan softver za praćenje rada u maloprodaji sa podrškom za fiskalne uređaje. Program je u potpunosti prilagođen svim vrstama maloprodaje i ugostiteljstva i u svakom trenutku omogućava uvid u stanje zaliha i ostvareni dnevni pazar.

Osnovne karakteristike:
– Ubrzavanje i olakšavanje rada
– Stanje zaliha, analiza prodaje i profita
– Apsolutna kontrola poslovanja od strane vlasnika
– Uvek dostupna tehnička podrška
– Maksimalna pouzdanost u radu
– Jednostavnost pri korišćenju

Logik Mobi

Pouzdana i povoljna android aplikacija namenjena komercijalistima za potrebe rada na terenu. Aplikacija je optimizovana za rad na tablet uređajima i razvijena u skladu sa zahtevima i potrebama modernog komercijaliste. Aplikacija omogućava korisnicima pristup i rad sa podacima iz centrale, kreiranje trebovanja na licu mesta, pregled kartice partnera, otvorenih stavki, kreditnog limita, lager liste, kategorije artikala, itd.
Osnovne karakteristike:
– Olakšanje i ubrzanje rada
– Uštedu vremena
– Bolju naplatu potraživanja
– Online/offline način rada

Copyright © BoX4IT All right reserved.